2011. január 25., kedd

Szívek minden mennyiségben

A Valentin nap itt Magyarországon valahogy megosztja az embereket. Vannak, akik kedves dolognak tartják és bőven akad ellenzője is ennek a napnak.Ők úgy tartják, hogy ez is csak egy Amerika majmolás és csak a kereskedőknek ünnep, amiből pénzt csinálhatnak.
Nekem semmi bajom nincs vele. Általános iskolás koromban találkoztam vele először, amikor egy amerikai angol tanárunk szív alakú képeslapokat csináltatott velünk, hogy azokat adjuk oda a barátainknak.
 Tehát én sosem azt láttam a Valentin napban, hogy ez az üzletről szól. Inkább csak egy kedves gesztus, amikor az egész éves rohanásban (és valljuk be, manapság ez alól a karácsony sem kivétel) megköszönjük valakinek, hogy van nekünk és elmondjuk neki, hogy fontos nekünk, szeretjük.
Ehhez pedig nem kell drága ajándék - turmixgép és plazma tv. Elég egy kedves képeslap, egy ölelés, egy masszázs, egy szépen feldíszített szoba.
Ezért készítettem el Valentin napi kincseimet, amelyek hasznosak lehetnek ezen a napon. Ha pedig nincs kinek adni őket, jól jönnek majd anyák napjára egy csokor virág mellé!

Textil szív és hozzá illő képeslap

Egy kupacnyi szív

Textil szív trió

Képeslap vagy ajándékkísérő

Képeslapok

Képeslap részlet

Képeslapok

Textil szív trió 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése