2011. január 5., szerda

Kreatív blogger lettem!

Még tavaly történt és a nagy karácsonyi hajszában nem tudtam  reagálni arra, hogy Kreatív Blogger Díj tulajdonosa  lett belőlem. Nagyon köszönöm Vikinek, a Babamóka blog tulajdonosának ezt a díjat! Nagyon meglepett vele, hiszen olyannyira kezdő blogger vagyok, hogy még bloggernek sem nevezem magam. Csak valahogy hozta az élet ezt  a blog írást...szerettem volna megmutatni, miket alkotok, ha tehetem.

És akkor természetesen szeretnék eleget tenni a díjjal járó kötelezettségeimnek!

1. Még egyszer NAGYON KÖSZÖNÖM, VIKI!!!

2.Kitettem a logót, hát persze, hiszen büszke vagyok rá!

3. Belinkeltem!

4.-5.Ez a legfontosabb és egyben a legnehezebb feladat, ami a díjjal jár. Ezért is tartott ilyen sokáig, hogy reagáljak a díjra. Persze vannak blogok, amiket rendszeresen olvasok, de most újra meg újra átnéztem őket és megpróbáltam úgy kiválasztani a díjazottjaimat, hogy azok között mindenféle témájú blog legyen. Mert engem is annyi minden érdekel.

Tehát íme az én díjazottjaim, akiknek tiszta szívből adom át ezt a díjat (nem tetszés szerinti rendben):

Hungarian Provence blog egyszerűen egy csoda számomra. Olyasmi, amit egész nap tudnék nézni és nézni és nézni. Olyan életérzést sugároz, amit nagyon szívesen a magaménak tudnék és fürdőznék benne. Egyszerűen nem lehet megunni. És ami jó benne, hogy nem csupán lakberendezésről, dekorációról szól, hanem divatról (ami a szívemnek egyik csücske) és még annyi minden másról. Nem lehet leírni, látni kell!

Ledanna blogja első pillantásra megfogott, mert valami nagyon újszerűt láttam benne. Valamit, amit azóta sem láttam sehol. Egyszerűnek tűnnek az alkotásai, de aki tud varrni, tudja, hogy egyáltalán nem kis munka, amit a kezei közül kiad. Figurái kedvesek, bájosak, imádom őket!

Körülbelül másfél éve találtam rá a scrapbook technikára. Azóta néha teljes gőzzel, néha csak ímmel-ámmal alkotgatok. Mind a hagyományos, mind pedig a digitális technika érdekel. És van egy blog, ami szinte a kezdetektől meghatározó volt számomra, nagy segítséget, inspirációt adott. Ányi alkotásait valahogy mindig kiszúrom a tömegben, egyszerűek, mégis annyi mindent elmondanak. És amit fantasztikusnak tartok benne, hogy nem akarja magának megtartani a tudást, hanem GIMPraffe című blogjában mindenki számára érthető leírásokat ad, segítve a hozzám hasonló csetlő-botló kezdőket. Köszönöm Neki (így ismeretlenül is)!

A következő választottam két szerelmemet ötvözte: a textileket és az ékszereket. Vadjutka ékszerei kecsesek, finomak.Na és a színviláguk! Az valami gyönyörűség! És tényleg van egyéniségük, ahogy Jutka mondja. Ezáltal pedig viselőiknek is igazi egyéniséget, egyediséget adnak.

Milán és Patrik baba naplója egy babás, vagy inkább "gyerekes" blog. A bejegyzésekből sugárzik a szeretet, a gyermekek iránti rajongás. Valahogy azt érzem, ha olvasom, hogy van egy anya, aki úgy igazándiból a gyerekeinek él, és ez jó! És nem erőltetett módon, hanem mindezt őszintén, görcsök nélkül, megfelelési kényszer nélkül teszi. Ilyen anyukát kívánok minden kis manónak! És hogy miért adom neki a díjat? Mert két kisgyerek ilyen szintű foglalkoztatásához kell csak igazán sok kreativitás!

Az Urban:Eve egy olyan mindent bele blog, "praktikus, modern, kreatív", ahogy magát nevezi. És pont ez benne a jó, hogy annyi mindenről szól. Hogy mindig találok benne valami hasznosat és valami haszontalant is. És mindezt egységes stílusban. Azért adom neki a díjat, mert olyan JÓ olvasni! Jót tesz a lelkemnek!

Végül de nem utolsó sorban egy utazós blog: a Living here and there blog egy magyar család külföldi életéről és kalandozásairól szól. Eleinte gyerek nélkül, majd gyerekkel próbálják meg felfedezni a világot és meglátni benne a szépséget. És mindezt maximálisan kiélvezni. A blogon látható fotók pedig annyira szépek; és szerintem annyi kreativitás kell ahhoz, hogy a világban meglássuk mindezt a szépséget! Hát ezért adom neki a díjat!

6. Hamarosan minden díjazottamat értesítem! Hogy ők is büszkék lehessenek! :)

7. Végül 7 "NAGY TITOK" magamról:

- Imádok sütit sütni és dekorálni. Karácsony előtt valódi sütigyárrá válik a konyhánk. És az összes rokont és barátot elárasztom a műveimmel.

Mézik és rénik

- Karácsony mániás vagyok! Engem nem zavarnak az októberi karácsonyi kirakatok és dalok. Felőlem akár egész évben is lehetne karácsony! Mindig előre az agyamban van a teljes lakásdekoráció, legalább 5 különböző stílusú kollekciónk van. Na és az ajándékozás! Egyszerűen imádom!

Egy stílus a sok közül

- Az előző "titokhoz" kapcsolódik ez is: a barátaimnak évek óta saját készítésű ajándékot készítek. Lehet ez süti, lekvár, textilpapucs.

Készülnek az lekvár dekorációk

- Nagy szerelmem a virágkötészet. Egyszer szervezőként részt vettem egy 2 napos oktatáson, amit a szervezkedés-ügyintézés mellett végig alkottam. Imádtam! Mindig azt mondom, hogy nekem egyszer lesz még egy virágboltom. :)

Az egyik mű

- Gyerekkoromban minden nyáron sok időt töltöttünk együtt az unokatestvéreimmel. Én imádtam babázni, ellentétben az unokahúgommal. Egyszerűen nem tudtam nézni az elhanyagolt babáit, ezért megfürdettem, megfésültem őket és varrtam nekik új ruhát. Lehet, hogy akkor kezdődött a ruhamániám.....?

- Huszonévesen 11 hónapot töltöttem Londonban au pairként. A családdal, akiknél laktam, azóta is tartom a kapcsolatot és sokszor igazi honvágyat érzek London után. Lassan 10 éve! Normális ez? :)

- És ami most a Kicsi Kincseim mellett újdonság az életemben: második kisfiunkat várjuk, aki június elején érkezik hozzánk!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm és gratulálok a kisfiaitokhoz!
    nagyon jó egészséget és még sok sok kreativaskodást, alkotást kívánok neked!
    Heni

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz! Csak így tovább! :)
    Imádom nézni a műveidet! :)

    Kriszti

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    Nagyon szép dolgokat készítesz, ügyes vagy, rengeteg energiád lehet benne. És nálunk is érkezik a második Kiskrapek, július elejére. Az esküvőinket jobban összehangoltuk ;-)

    Klári

    VálaszTörlés