2010. november 4., csütörtök

Belevágok!

Annyi év saját magam örömére való kreatívkodás után körülbelül 3 hónapja belevágtam a NAGY MUNKÁBA. Baráti unszolásra elkezdtem elkészíteni az én KICSI KINCSEIMET.

Először kellett egy címke. Eddig egyszerű volt a dolog.


Majd jöhetett a papírmunka. Szabásmintákat készítettem.

És végül eljött a legszebb rész, amikor a régóta rejtegetett és dédelgetett anyagjaimat felszabdaltam, hogy azokból mindenféle szépségeket készíthessek.

Azóta pedig nem győzöm magam utolérni, mert az ötletek csak jönnek és jönnek és jönnek…

Íme az első megvalósult álmok:





Folyt.köv.!!!

1 megjegyzés:

  1. szia Zsuzsám!
    Gratula az elkészült szép remekművekhez! Én már szeretnék is rendelni a ma megszületett kisunokaöcsémnek! Méghozzá a kockás macit :-)!
    Eszter

    VálaszTörlés